Czwartek 25 Kwietnia 2024r. - 116 dz. roku,  Imieniny: Jarosława, Marka, Wiki

| Strona główna | | Mapa serwisu 

dodano: 19.05.12 - 15:59     Czytano: [4832]

Refleksja polityczna – najważniejsze zadanie


Jak pokazuje historia polityczna Europy ostatnich 200 lat sytuacja polityczna w Europie Środkowej, a w niej znajduje się Polska, która najbardziej nas interesuje, nie jest stabilna. Upadały państwa, europejskie imperia przesuwały swoje granice, toczyły ze sobą wojny, rozpadały się, następowała restytucja państw (np. Polska), powstawały i upadały obozy (np. obóz socjalistyczny).

Dzisiejsza Europa, jej struktura polityczna, poczynając od okresu jeszcze sprzed I wojny światowej, jest rezultatem działalności żydowskiej światowej finansjery anglosaskiej oraz judeomasonerii i uzyskującego względem nich niezależność polityczną i finansową żydostwa europejskiego, w ramach stworzonej przez nich (przez żydostwo anglosaskie i judeomasonerię) Unii Europejskiej. Stąd dający się zauważyć i narastający polityczno-finansowy konflikt w łonie samego żydostwa, między żydostwem anglosaskim i europejskim lub miedzy USA i UE.

Poważna analiza polityczna nie może i nie powinna przyjmować założenia, że słabnące politycznie i gospodarczo zarówno USA i UE będą niezmiennym (stałym) gwarantem stabilności sytuacji politycznej państw w rejonie Europy Środkowej.

Obszar Polski jest uwzględniany w aktualnej strategii obronnej (i politycznej) współczesnej Rosji. I nie można dziwić się takiej strategii władz Rosji. Każde państwo dbające o swoje bezpieczeństwo chciałoby mieć jak najszerszą strefę ochronną (czy buforową) składającą się z państw zaprzyjaźnionych, współpracujących, czy też podległych i uzależnionych. Tu trzeba jeszcze dodać, że Rosja posiada zarówno środki i siły, żeby cele swojej strategii osiągać. Te środki i siły są tym większe im słabszą staje się pozycja USA i UE (czyli światowego żydostwa) – naturalnych wrogów Rosji.

To, czy Polska znajdzie się w strefie politycznych wpływów Rosji w żaden sposób nie zależy od nas Polaków, a jeszcze mniej od pozycji politycznej i gospodarczej Państwa Polskiego pozostającego pod żydo-władzą. Natomiast, od nas, Polaków, zależeć może, czy dla Rosji staniemy się państwem zaprzyjaźnionym, współpracującym, czy też podległym i uzależnionym, traktowanym instrumentalnie – tak zresztą jak jesteśmy dzisiaj traktowani przez USA i UE i jak byliśmy traktowani przez ZSRR do 1953r – 1956r.

Państwem zaprzyjaźnionym, współpracującym z Rosją (a może i nadal członkiem UE, jeśli przetrwa i zmieni charakter z syjonistycznego na narodowy) i jednocześnie odbudowującym swoją suwerenność, pozycję gospodarczą i polityczną możemy być jedynie wtedy, gdy zlikwidujemy w Polsce żydo-rządy, gdy żydostwo zostanie bezwzględnie wyeliminowane z życia politycznego Polski. Jedyną drogą do osiągnięcia tego celu może być systematyczna praca nad budową polskiego ruchu narodowego – nie ma innej drogi.

Jeśli nie zdołamy tego celu osiągnąć będziemy skazani na wyniszczające żydo-rządy, których jedynym celem politycznym są wszelkie korzyści ich nacji i których władza zawsze będzie realizowała podległość Polski i Polaków względem dowolnego politycznego hegemona w tej części Europy.

Dla USA, dla UE, czy dla Rosji nie miało, nie ma i nie będzie miało znaczenia, kto wprowadzi Polskę w obszar ich wpływów. Ma to natomiast zasadnicze znaczenie dla nas, Polaków.

A dla żydostwa w Polsce jest całkowicie obojętne, komu będą się wysługiwali – dowodzi tego cała historia żydostwa w Polsce. Po 1926r. były to USA (żydostwo anglosaskie – światowa finansjera), po 1944r. ZSRR (żydo-bolszewia), po 1989r. USA, po 2004r. UE, niebawem może to być Rosja, a potem, kto wie, może i Chiny.

Dariusz Kosiur

Wersja do druku

Artekwalicyda - 02.06.12 10:45
Panie Lubomir, co za propagandę pan uprawiasz! W europie rządzi żydokomuna i żydomasoneria. UE to unia żydoeuropejska.
Niemcy też kombinują ale wszystkim trzęsą żydzi. Nie wmawiaj Pan ludziom, że żydzi to niemcy. Oni rzeczywiscie maja duzy wpływ na to co się dzieje w europie. Ale za wszystkim stoja Żydzi europejscy i żydzi amerkańscy.
W Polsce podobnie. Tylko jeszcze brytyjczycy nie dają sie stłamsić żydomasonerii i żydofinansjerze bo silna jest władza monarchi dziedzicznej.
Po co odwracać kota ogonem.
Jedynym wyjśściem dla europejczyków jest odgonić żydów od władzy.
Problemy znikną jak ręką odjął.

Z żyda Pan nigdy nie zrobisz niemca. Pańską propagandę antyniemiecką włóż pan między bajki. Nikt panu w tę propagandę nie uwierzy.

Problem europy to problem żydofinansjery i wszechobecnej lichwy uprawianej przez żydów od Uralu po kontynent amerykański.

Ktoś mądry powiedział" Kto ma pieniądze ten ma władzę".

Dalszy komentarz jest zbyteczny.

Lubomir - 01.06.12 13:56
Narodowe prezydencje na kontynencie europejskim to 'pic na wodę, fotomontaż'...Europą rządzą potomkowie Hitlera i koniec, kropka. Obecnie fikcyjną prezydencję na kontynencie europejskim sprawują niby-to-Cypryjczycy. Z czego zasłynęli Cypryjczycy?. Z wojny pomiędzy Grecją a Turcją?. Czy może z otwarcia się na kapitał rosyjskich feudałów, oligarchów, którzy stali się w ciągu jednej nocy krezusami?. Czego mogą domagać się cypryjscy mulnicy?. Więcej paszy dla swoich mułów?. Może poproszą 'Oś Bruksela-Berlin' o unijne dotacje do cypryjskich ogrodów oliwnych?. Rujnowanie Europy przez faszystowski reżim w Berlinie i zakładanie na nią niemieckiej pętli, jest coraz bardziej wyraźne. Tylko czekać jak niemieccy poborcy podatkowi z Grecji przeniosą się na Cypr, by realizować wytyczne carycy Katarzyny Drugiej Merkel. Polska ma gigantyczne doświadczenie w rozbrajaniu i pokonywaniu niemieckiej drapieżności. Obyśmy potrafili dzielić się z całą Europą tym narodowym doświadczeniem.

Lubomir - 01.06.12 13:55
Narodowe prezydencje na kontynencie europejskim to 'pic na wodę, fotomontaż'...Europą rządzą potomkowie Hitlera i koniec, kropka. Obecnie fikcyjną prezydencję na kontynencie europejskim sprawują niby-to-Cypryjczycy. Z czego zasłynęli Cypryjczycy?. Z wojny pomiędzy Grecją a Turcją?. Czy może z otwarcia się na kapitał rosyjskich feudałów, oligarchów, którzy stali się w ciągu jednej nocy krezusami?. Czego mogą domagać się cypryjscy mulnicy?. Więcej paszy dla swoich mułów?. Może poproszą 'Oś Bruksela-Berlin' o unijne dotacje do cypryjskich ogrodów oliwnych?. Rujnowanie Europy przez faszystowski reżim w Berlinie i zakładanie na nią niemieckiej pętli, jest coraz bardziej wyraźne. Tylko czekać jak niemieccy poborcy podatkowi z Grecji przeniosą się na Cypr, by realizować wytyczne carycy Katarzyny Drugiej Merkel. Polska ma gigantyczne doświadczenie w rozbrajaniu i pokonywaniu niemieckiej drapieżności. Obyśmy potrafili dzielić się z całą Europą tym narodowym doświadczeniem.

Jan Orawicz - 29.05.12 1:03
Szanowny Panie Adelajde nie ma na to żadnych dowodów,że Zacna Rodzina Kaczyńskich ma korzenie żydowskie. Ten korzeń żydowski domajstrowala ubecja!!! To jest twór z tej listy ubeckich tworów,o której ja piszę. Ja się zwróce do moich znajomych solidarnoścowców z nadzieją,ze któryś z nich zachował tę liste.Ja ją mialem długi czas,ale wylatując z Polski w daleki świat,
została z innymi szpargałami wyrzucona na makulaturę. Ubecja fachowo dorobiła życiorysy,głównie czołówce Solidarności.Były też takie listy regionalne.
Niechże Pan zobaczy,bo Andrzej Gwiazda też Żyd - jak ulał!!! Ale ja przypominam tę prawdę,że w każdym narodzie są ludzie i ludziska - jeden ci da po pysku a drugi poda pyska...Miałem i mam w kraju przyjaciół pochodzenia żydowskiego,którymi telepie na widok Szechterów,Stoldzmanów itp. To są moi koledzy z ław szkolnych i środowisk pracy.Ich rodzicom władza ludowa zabrała ich prywatne warsztaty pracy,które często w trudzie założyli sobie zaraz po wojnie,którą ukrywając się ledwiusieńko przeżyli.
Lączę serdeczne pozdrowienie!

Obserwator Adelayde - 27.05.12 16:08
Szanowny Panie Janku!

Nie kwestionuję poczynionych spostrzeżeń. Rodzina Kaczyńskich ma korzenie żydowskie. Tego też nikt nie podważa. Ma Pan rację ale tylko częściowo.
Kaczyńscy to typowo patriotyczna rodzina polska pochodzenia żydowskiego.
Jest takich rodzin w Polsce dużo. Nie zmienia to faktu, że PiS jest kierowany przez osoby pochodzenia żydowskiego. Historia dopiero pokaże i nasi następcy ocenią co było dobre a co złe w przeszłości.
Abstrahując jednak od samej zydowskości musimy patrzeć realnie na zjawiska i zdarzenia nas otaczajace. Rozbicie PiS nie wynikało z widzimisię J. Kaczyńskiego lecz z realnej walki w strukturze politycznej PiS.
Powstałe SP-Solidarna Polska i PJN- Polska Jest Najważniejsza jest przykładem walki o przywództwo w partii ale również przesiewanie szeregów PiS z osób, których działania nie były zawsze zgodne z Polską racją stanu i partii PiS. Silne przywództwo Jarosława kaczyńskiego nie pozwala jednak tej partii rozwijać się i przyciagać większą rzeszę Polaków.

W kwestii żydowskości PiS następny z brzegu przykład to rodzina Kurskich, która również nie zaprzecza swojego żydowskiego pochodzenia. Jarosław Kurski kolaboruje z "Gazetą Wypierdną"(tam pracuje) a Jacek Kurski został odrzucony przez J.Kaczyńskiego i przeszedł do PJN Ziobry.

Joachim Brudziński, Hofman, i wielu innych z PiS nie zaprzecza swojego żydowskiego pochodzenia. Żydowskość wcale nie musi być i nie jest wyróżnikiem polskiego patriotyzmu. Część z nich jest rzeczywiście polskimi patriotami.

Bardzo ładnym przykładem patriotyzmu polskiego jest Jerzy Zelnik z pochodzenia żyd, aktor filmowy, teatralny i telewizyjny, zwolennik PiS i polskiej prawicy. Nie należy jednak do PiS.

Podkreślam raz jeszcze, że od 1944 roku władzę w Polsce sprawują realnie Żydzi. To wcale nie oznacza, ze nalezy dezawuować działalność Żydów, patriotów polskich z różnych formacji politycznych. Jednak wpływ na rzeczywistość wywierają czynniki i osoby posiadające realną władzę w Polsce. A ta władza, nie da się zaprzeczyć , jest cały czas w rękach mniejszośći żydowskiej, i jak pokazuje historia nie zawsze działajacej w interesie Polski i Polaków.

pozdrawiam z ukłonami panu Janowi Orawiczowi

Jan Orawicz - 27.05.12 4:18
Panie Janie Kosiba z tym zażydzeniem PiS to bym się nie zgodził! To stwierdzenie wyrażnie wziął Pan z kapelusza! Proszę podać obiektywne dane,które potwierdzą to,co Pan zarzuca PiS -owi. Znam listę kandydatów do Sejmu i Senatu sporządzoną przez czerwonych, na użytek wyborców w czasie wiosennej kampanii wyborczej 1989r.Ta lista do tej pory pokutuje, jako niby autentyczny wykaz kandydatów do Sejmu i Senatu pochodzenia żydowskiego.Wtedy kilku nas solidarnościowców postanowiło sprawdzić autentyczność tej listy,której stosy wypełniały ławy na przystankach autobusowych o każdym poranku. I tak się nawet złożyło,że jeden z naszych kolegów, Polak czysty jak łza znalazł się na tej liście. Oczywiście bracia Kaczyńscy i wielu innych. Dobrze znałem sporo Polaków pochodzenia żydowskiego,którzy za Polskę znów poszliby w bój, jak ich ojcowie w 192Or,i 1939r,a także w czasie okupacji niemieckiej i sowieckiej.Przestańmy mierzyć wszystkich Polaków pochodzenia żydowskiego jedną fałszywą miarą. Złych ludzi nie brakuje w każdym narodzie. Pozdrawiam

Jan Kosiba - 22.05.12 23:26
Pisać umiemy, to prawda. Z działaniem na rzecz Polski i Polaków jest gorzej.
Postulat, żeby Polacy tworzyli polityczne organizacje narodowe również popieramy. Tylko jakie siły mają to zrobić? Rynek politycznych wpływów w Polsce został już podzielony. PO czyli tzw. żydo-POlszewia to przefarbowani i działający pod przykryciem agenci i żydzi. SLD to żydowska postkomuna, która wcześniej z sowietami okupowała ten kraj. PSL pójdzie z wszystkimi aby być przy korycie i załatwiać swoje interesiki dla grupy wybranych z chłopstwem nie mających nic wspólnego. Ruch Palikota (Palicwaniaka) to czysta agentura zastępująca upadłą Samoobronę.
No i wreszcie PiS w którym roi sie od żydostwa, co prawda robiącego patriotyczny szum w mediach ale niewiele z niego wynika. PiS nie posiada kierownictwa z prawdziwego zdarzenia i jest w tej chwili niezdolny do rządzenia Polską.
Mieli władzę, ale ze rachu szybko ją oddali bo przeciwnicy szybko kładli ekonomię i gospodarkę Polski na łopatki.

SP i PJN to odrzuty Kaczyńskiego. Są za słabi politycznie aby przekonać do siebie bardzo słabo wyedukowane politycznie społeczeństwo.
W kazdej strukturze politycznej w Polsce wyraźnie dominują Żydzi. Z Żydami raczej nie ma sensu budować niepodległości Polski bo oni nie są tym zainteresowani.

Jedynym wyjściem dla Polski i Polaków jest skupienie się wokół wybranych środowisk kościoła katolickiego w Polsce i na tej bazie budowanie Narodowego Ruchu Politycznego czy Patriotycznego.
Co prawda kościół w Polsce jest dość znacznie zażydzony jeżeli chodzi o hierarchię kościelną (szczególnie episkopat polski) to są środowiska kościelnie nie przesiąkneite jeszcze judeochrześcijaństwem (kościół tzw. łagiewnicki).

Dominacja Żydów w Polsce trwa już 68 lat i nie zanosi się na większe zmiany.
Jeżeli Polacy sami nie obudzą sie z letargu, to za parę pokoleń mogą z przerażeniem stwierdzić, że Polski już nie ma i na nic zdadzą sie lamenty.
O wolność i niepodległość Polacy muszą walczyć każdego dnia od rana do wieczora a nawet w nocy.
Czy znajdą się w Polsce politycy pokroju Dmowskiego, Piłsudskiego, Witosa, i im podobnych, potrafiący pociągnąć za soba społeczeństwo polskie i Polaków do walki o swoją podmiotowość i niepodległość.
Sprawa nie jest łatwa bo rządzący Polska i Polakami przeciwnik jest silny i skupia w reku całą władzę i ogromne finanse, które wykorzystuje dla utrzymania tej władzy i skubania społeczeństwa.

Mozna powiedzieć, że obecny stan Polski można porównać do organizacji przestepczej tj. Mafii, która łupie społeczeństwo na różne sposoby nie dając społeczeństwu nic w zamian. Ci nasi umiłowani przywódcy czyli Mafia w postaci obecnie sprawujacych władzę w Polsce żydoPOlszewii nasilili ataki w skubaniu Polaków i zagonili ich do roboty do 67 roku zycia.

Jeżeli Polacy nie obudza sie jednak z tego letargu, to czarny scenariusz dla Polski i Polaków będzie realizowany dalej przez nienasyconą hydrę żydofinansjery w Polsce i na świecie kosztem następnych pokoleń milionów Polaków nie potrafiących zrzucić z siebie post-żydokomunistycznego jarzma.

Jan Kosiba

Jan Orawicz - 19.05.12 20:56
Mądre spojrzenie na tę ważną sprawę! Jednak nie tylko moje obawy są takie,że Rosja wciąż ma w sobie zaborcze apetyty. I jest rzeczą wątpliwą,czy ten zachłanny kolos zechce się kiedyś wyleczyć z tej okropnej choroby. Bo przecież, jako Słowianie moglibyśmy stworzyć np. Unię Narodów Słowiańskich i basta! Ale niestety, wszystkie znaki na ziemi i niebie na nic takiego nie wskazują... Pozdrawiam

Wszystkich komentarzy: (8)   

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami naszych Czytelników. Gazeta Internetowa KWORUM nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

25 Kwietnia 1632 roku
Zmarł Zygmunt III Waza, król Polski.


25 Kwietnia 1937 roku
Zmarł Michał Drzymała, wielkopolski chłop, symbol walki z zaborcą pruskim (ur. 1857)


Zobacz więcej