Sobota 20 Kwietnia 2024r. - 111 dz. roku,  Imieniny: Agnieszki, Amalii, Czecha

| Strona główna | | Mapa serwisu 

dodano: 14.08.14 - 23:49     Czytano: [1109]

11 WRZEŚNIA 2001…(4)



MISTYFIKACJA NOWEJ ERY

Sławomir M. Kozak














Mojej córce Małgosi dedykuję …












Część 28



11 WRZEŚNIA 2001…(4)


Dwa F-15 miały 34 minuty, by osiągnąć Waszyngton, zanim o 09:37 samolot uderzył w Pentagon. Zadaniem myśliwców z Bazy OTIS jest strzec rejon Waszyngtonu i nieba na północ od stolicy. F-15, osiągające maksymalną prędkość 3000 km/h, mogły przelecieć 500 kilometrów w 10 minut. Przy takiej prędkości mogły być w rejonie Pentagonu 24 minuty przed samolotem AAL 77. Mało tego, nawet lecąc z prędkością zbliżoną do wyliczonej poprzednio, czyli ¼ maksymalnej, powinny zdążyć.

Dlaczego myśliwce, których jedyne zadanie polega na ochronie stolicy państwa, nie skierowały się tam kiedy było pewne, że jedyny pozostający w powietrzu uprowadzony samolot leci w jej kierunku? Co lub kto kazał im czekać do 09:26 w rejonie WTC zanim poleciały w kierunku Waszyngtonu?

O 09:26 samolot AAL 77 leciał z kursem na Waszyngton od 27 minut!

(Oświadczenie NORAD, http://StandDown.net/NORADSeptember182001PressRelease.htm
Istnieje bardzo ciekawy fragment filmu, na którym zauważyć można obiekt podobny do F-15 przelatujący za WTC w chwili, w której w wieżę uderza UAL 175. Jeżeli nawet to nie był F-15, ciekawe jest dlaczego nikt nie zajął się wyjaśnieniem tego, co to za obiekt?
www.MyCountryRightOrWrong.net/F-15.htm


09:03 Centrum Kontroli Ruchu w Bostonie wstrzymuje cały ruch odlotowy mający wlecieć w przestrzeń kontrolowaną Nowego Jorku.


09:05 Andrew Card podszedł do prezydenta Bush’a, przyglądającego się przedstawieniu szkolnemu w Szkole Podstawowej w Sarasota i szeptem poinformował go o sytuacji: „Drugi samolot uderzył w WTC. Ameryka została zaatakowana!”.

Prezydent Bush, głównodowodzący, szef państwa, po tej informacji słuchał występu dzieci przez kolejnych na pewno 7, a jak inne źródła podają nawet 18 minut.
Niezrozumiałym jest zachowanie prezydenta państwa, które znalazło się w bezpośrednim zagrożeniu. Zwłaszcza, że informacja, którą otrzymał nie mogła przesądzać o skali i zasięgu ataku!

Mało tego, Secret Service w takiej sytuacji powinna natychmiast wywieźć prezydenta ze spotkania, o którym wszyscy w kraju i (nie tylko) mogli się dowiedzieć. Ewakuować głowę państwa z publicznego miejsca do strzeżonej bazy.


09:05 Kontrola ruchu w Zachodniej Wirginii odnotowała wlot w swoją przestrzeń powietrzną samolotu lecącego bez łączności i transpondera z kursem wschodnim. Nie mogli mieć pewności, że jest to AAL 77. Powiadomili NORAD po 19 minutach.(82)


09:06 Zakaz ruchu poszerzono o cały obszar na północny wschód od Waszyngtonu do Cleveland. FAA poinformowała wszystkie ośrodki kontroli ruchu lotniczego w kraju o prawdopodobnym uprowadzeniu samolotu AAL 11. (83)


09:06 FAA oficjalnie poinformowała wojsko o uprowadzeniu UAL 175.


09:08 FAA nakazuje opuszczenie wszystkim samolotom przestrzeni powietrznej Nowego Jorku i poleca zatrzymać wszystkie planowane krajowe loty do Nowego Jorku na lotniskach.


09:10-09:20 UAL 93 zostaje uprowadzony.


09:11 Dwa F-15 dolatują do WTC, pokonanie 280 kilometrów zabrało im aż 19 minut.


09:12 FAA oficjalnie informuje wojsko, że UAL 175 uderzył w WTC.


09:15 American Airlines wstrzymuje wszelkie starty swoich samolotów na terenie USA.


09:16-09:20 FAA informuje NORAD o porwaniu UAL 93 (Pittsburgh Post-Gazette podaje 09:20). Żadne myśliwce nie zostają uruchomione ani w tej ani w żadnej kolejnej minucie. Możliwe jest, że myśliwce wysłane za AAL 77 poleciały później w kierunku UAL 93.


09:17 FAA zamyka wszystkie lotniska w rejonie Nowego Jorku.


09:20 United Airlines wstrzymuje wszelkie starty w USA.


09:21 Władze Nowego Jorku polecają zamknięcie wszystkich tuneli i mostów w mieście.


09:23 Bush prowadzi prywatną rozmowę z Dick’iem Cheney, Doradcą d/s Bezpieczeństwa Narodowego – Condoleezzą Rice, szefem FBI – Robertem Mueller’em i Gubernatorem Nowego Jorku – George’m Pataki. Przypomnijmy, że prezydent wiedział o ataku od 17 minut. Dlaczego czekał z tą rozmową aż do tej chwili nie wiadomo. Nie wiemy również dlaczego nadal nie polecił zestrzelenia żadnego z samolotów podejrzanych o współudział w zamachach.


09:23 Sejsmografy w południowej Pensylwanii odnotowały wstrząs około 110 kilometrów od Shanksville. Najprawdopodobniej był to odgłos myśliwca pokonującego barierę dźwięku.


09:24 TFAA powiadamia NORAD o uprowadzeniu AAL 77. FAA utraciła kontakt z samolotem, kiedy przestał działać jego transponder o 08:55. Dlaczego tak późno? Po 29 minutach!(84)


09:24 NORAD wydaje rozkaz startu dwóm F-16 z 1 Skrzydła Myśliwców Bazy Sił Powietrznych Langley, w Hampton w stanie Virginia. Langley leży 240 kilometrów na południe od Waszyngtonu i Pentagonu. F-16 osiągają 2400 km/h.

Dlaczego nie poderwano maszyn z Langley o 08:20 lub 08:46, a w najgorszym wypadku o 09:02:54? Dlaczego musiało minąć długich 21 minut od chwili, w której UAL 175 uderzył w Południową Wieżę? Wysłanie samolotów 21 minut po drugim uderzeniu wydaje się być niepoważne.


09:25 Kontrola ruchu lotniczego informuje Secret Service o tym, że AAL 77 zbliża się do Waszyngtonu .


09:26 FAA wstrzymuje wszystkie krajowe starty. Wszystkie samoloty międzynarodowe będące w powietrzu kierowane sa do Kanady.


09:26 Pasażerka samolotu AAL 77, Barbara K. Olson, telefonuje ponownie do swego męża, generała Teodora Olson’a z Departamentu Sprawiedliwości, by powiedzieć o porwaniu i o tym, że pasażerowie i piloci są przetrzymywani w tylnej części samolotu. Dziwnym wydaje się fakt, że udaje się jej, jako jedynej osobie z tego samolotu, wykonać połączenie i to dwukrotnie.


09:28 Włączono nadawanie w samolocie UAL 93 i można było usłyszeć, jak ktoś w kabinie załogi mówi:

- Wyjdź stąd!

09:28 Odebrane zostają pierwsze sygnały hałasu w kokpicie samolotu UAL 93. Kontrolerzy słyszą krzyki i trzaski. Słyszą też ludzi mówiących po arabsku. Mija 8 lub najdalej 12 minuta od chwili przejęcia kokpitu przez porywaczy.


09:29 Pasażer lotu UAL 93, Jeremy Glick, telefonuje do żony, opisuje porywaczy i dowiaduje się od niej o ataku na WTC.


09:29 Autopilot samolotu AAL 77 zostaje rozłączony . Samolot leci na 7000 stóp (2130 metrów) i jest 70 kilometrów na zachód od Pentagonu. Informacje uzyskane później z czarnej skrzynki wskazują, że dane wprowadzone do autopilota prowadziły maszynę na lotnisko Ronald’a Reagan’a w Waszyngtonie, niedaleko Pentagonu.


09:30 Dwa lub trzy F-16, nazwa kodowa Huntress, startują z bazy Langley kierując się na Nowy Jork. Po kilku minutach, jak zeznał generał Haugen, ktoś określający się mianem osoby z Secret Service włączył się na częstotliwość pilotów i powiedział, że chce aby za wszelką cenę bronili Białego Domu. F-16 przyjęły nowy kurs kierując się na Waszyngton.

Pozostaje zagadką dlaczego myśliwce wysłano pierwotnie w stronę Nowego Jorku skoro od 31 minut AAL 77 (nie mający łączności i transpondera od 34 minut) leciał w kierunku Waszyngtonu? W stronę Nowego Jorku ani gdzie indziej nie leciał już żaden samolot bez łączności i radia. Poza tym już o 09:25 kontrolerzy powiadomili Secret Service, że samolot zbliża się szybko do Waszyngtonu. Dlaczego więc najpierw skierowano myśliwce do Nowego Jorku?


09:30 Prezydent Bush przemawia do narodu ze szkoły w Sarasota na Florydzie mówiąc, że kraj ucierpiał w „wyraźnym ataku terrorystycznym” , mówi o „narodowej tragedii”. Przekonuje Amerykę i świat polecając odnaleźć „tych, którzy popełnili ten czyn”. Powiedział także „terroryzm wobec naszego narodu nie zwycięży”. Odwołał się w ten sposób do, najbardziej jego zdaniem udanego przemówienia swego ojca, który wygłosił podobne słowa parę dni po inwazji Iraku na Kuwejt w sierpniu 1990 roku.
Podczas tego przemówienia Bush obiecuje także przeprowadzenie dochodzenia mającego wykryć wszystkie fakty dotyczące ataku. Można dziś rzec, że zarówno on, jak i ludzie z jego otoczenia robią wszystko aby tych obietnic nie spełnić.
www.AttackOnAmerica.net/BushAtEmmaEBookerSchool.mov


09:30 Sekretarz Stanu, Collin Powell, przebywający w Limie, w Peru, po otrzymaniu informacji o drugim uderzeniu w WTC, przerywa śniadanie, które spożywa w towarzystwie prezydenta Peru i rozpoczyna przygotowania do powrotu do kraju. Swojemu asystentowi poleca: „ Załatw samolot i powiedz im, że wyjeżdżamy”. Przed sobą ma 7-mio godzinny lot.


09:30 United Airlines polecają wszystkim swoim samolotom będącym w rejonie powietrznym USA lądować.


09:32 Agenci Secret Service wpadają do biura Cheney’a w Białym Domu. Chwytają go pod pachy i niemalże wynoszą do zabezpieczonego bunkra w podziemiach budynku.


09:32 Nowojorska Giełda zostaje zamknięta.


09:33 Według New York Times dopiero w tej chwili kontrolerzy w Waszyngtonie zauważają na swoich wskaźnikach szybko przemieszczające się echo i powiadamiają o tym Port Lotniczy Dulles w Waszyngtonie. (85)


09:35 UAL 93 zbacza z kursu niedaleko Cleveland, w stanie Ohio, gdzie robi zakręt o 135 stopni i leci na południowy wschód. Samolot znajduje się prawie 700 kilometrów od Newark w stanie New Jersey i ponad 500 kilometrów od miejsca, w którego kierunku właśnie leciał, od Waszyngtonu. „ABC News” podało, że z ich informacji wynika, jakoby ktoś na krótko przed zakrętem samolotu, poprosił FAA o możliwość złożenia nowego planu lotu z powietrza z portem docelowym Waszyngton. Jeśli tak było naprawdę, to był to wystarczający przyczynek do ogłoszenia alarmu albowiem samolot zgłaszający kłopoty na ogół kieruje się do lotniska najbliższego. Chyba, że lotnisko w Waszyngtonie było dla tego rejsu lotniskiem zapasowym, co jest wysoce nieprawdopodobne. Może jednak w ten sposób załoga chciała ostrzec kontrolę?


09:35 American Airlines nakazują wszystkim swoim samolotom w USA lądować.


09:36 Kontrola z lotniska Ronald’a Reagan’a w Waszyngtonie prosi załogę wojskowego C 130, który wystartował chwilę wcześniej z bazy Andrews, by zidentyfikowała AAL 77. Załoga melduje, że samolot to Boeing 767, leci nisko i bardzo szybko.


09:37 AAL 77 znika z ekranów radarowych i uderza w zachodnią stronę Pentagonu. Część budynku, w którą uderzył samolot mieściła w większości świeżo odnowione i nie zajmowane biura. Rzecznik Pentagonu twierdzi, że samolot uderzył w budynek o 09:37. Inne źródła podają czas pomiędzy 09:40 a 09:43. The New York Times podaje nawet 09:45.

NORAD twierdzi, że F-16 z Langley były wtedy nadal prawie 200 kilometrów i 12 minut drogi od Pentagonu.

Langley leży 240 kilometrów od Pentagonu. F-16 osiągają 2400 km/h. Po odjęciu 200 kilometrów od 240 zostaje 40 kilometrów, pokonanie których zajęło im 7 minut (od startu o 09:30 do 09:37). 60 minut podzielone przez 7 daje 8,57, które z kolei pomnożone przez 40 kilometrów daje 342 km/h. Podzielone przez 2400 daje w przybliżeniu 14% prędkości maksymalnej. Jak można przechwytywać samolot z prędkością nie przekraczającą 1/7 prędkości maksymalnej? Nawet fakt, że początkowo kierowali się do Nowego Jorku nie tłumaczy sprawy, bo wkrótce po starcie zostali skierowani do Waszyngtonu, a oba te miasta leżą na tym samym północnym kursie od Langley.


82 – Niemożliwe, żeby jakakolwiek kontrola ruchu na świecie, a już tym bardziej wiedząc od co najmniej 15 minut od kolegów z Nowego Jorku i Bostonu co wydarzyło się z AAL 11, czekała 19 minut! W lotnictwie to jest wieczność. Jeżeli nie mieli pewności, że jest to AAL 77, tym bardziej powinni zareagować natychmiast. Kontrolerzy z Wirginii najpóźniej w tym momencie wiedzieli, że niezidentyfikowana plamka na ich ekranach stanowi śmiertelne zagrożenie. O ile nie mogli mieć pewności, że dla osób na ziemi, o tyle musieli zakładać, że dla innych samolotów będących pod ich KONTROLĄ!.

83 – Kontrolerzy z Wirginii najpóźniej w tym momencie wiedzieli, że niezidentyfikowana plamka na ich ekranach stanowi śmiertelne zagrożenie. O ile nie mogli mieć pewności, że dla osób na ziemi, o tyle musieli zakładać, że dla innych samolotów będących pod ich KONTROLĄ!.

84 – W rozdziale PENTAGATE autor podaje inny czas, uzyskany na podstawie później uzyskanych danych.

85 - Nieprawdopodobne, skoro kontrola w Wirginii prowadziła obserwację echa pierwotnego (bez opisu z transpondera) podejrzewając, że jest to AAL 77, a brak choćby śladu informacji o utracie tego odczytu. Naturalną powinnością było powiadomienie kolegów w sąsiednich sektorach, a już zwłaszcza w Waszyngtonie o takim echu (skoro z tym kursem się przemieszczało). Jeżeli nawet nie mogło nastąpić zwyczajowe przekazanie kontroli nad samolotem pomiędzy poszczególnymi ośrodkami, bo nie był on de facto zidentyfikowany, to nie wyobrażam sobie, aby po otrzymaniu dokładnej pozycji samolotu kontroler z lotniska, do którego kierował się niezidentyfikowany statek powietrzny nie obserwował w sposób ciągły (!) jego drogi. Jeżeli jednak przyjąć, ze echa w ogóle nie było na wskaźnikach, to skąd FAA czerpała wiedzę o 09:25 informując służby ochrony o zmierzającym w kierunku Waszyngtonu samolocie?



Ciąg dalszy w najbliższy czwartek – zapraszamy


Wersja do druku

Pod tym artykułem nie ma jeszcze komentarzy... Dodaj własny!

20 Kwietnia 1706 roku
Zmarł Hieronim Lubomirski, hetman wielki koronny, woj. krakowski, podskarbi wielki koronny, marsz. nadworny koronny (ur. 1647)


20 Kwietnia 1889 roku
Urodził się Adolf Hitler, malarz, dyktator III Rzeszy Niemieckiej, kanclerz i prezydent Niemiec, ludobójca, prawdopodobnie zmarł śmiercią samobójczą w 1945


Zobacz więcej