Dodano: 01.05.14 - 17:43 | Dział: Mistyfikacja Nowej Ery

MIT SHANKSVILLE...



MISTYFIKACJA NOWEJ ERY

SÅ‚awomir M. Kozak














Mojej córce MaÅ‚gosi dedykujÄ™ …












Część 13



MIT SHANKSVILLE…


Let’s roll! Ten okrzyk, wykorzystywany w późniejszym czasie przez prezydenta Bush’a, staÅ‚ siÄ™ nowym wojennym zawoÅ‚aniem Ameryki. StaÅ‚ siÄ™ hasÅ‚em dla amerykaÅ„skiego imperialnego marszu przez Å›wiat. Te sÅ‚owa malujÄ… piloci na swych bojowych maszynach bombardujÄ…cych coraz to dalsze regiony globu. Nosi je na swych koszulkach i czapkach obecne pokolenie amerykaÅ„skiej mÅ‚odzieży. SÅ‚owa te jadÄ…, wymalowane na strażackich wozach, do wszystkich amerykaÅ„skich pożarów. Przypomniane przez Bush’a w przemówieniu w Kongresie, 20 wrzeÅ›nia 2001 roku, w którym deklarowaÅ‚ wojnÄ™ z terroryzmem. W bardzo hollywoodzkim zresztÄ… stylu. Bush „rozpoznaÅ‚” na sali obecnÄ… wtedy żonÄ™ czÅ‚owieka, któremu przypisano autorstwo tego zawoÅ‚ania, LisÄ™ Beamer, bÄ™dÄ…cÄ… w ciąży z trzecim dzieckiem, a zaproszonÄ… do Kapitolu.

Koroner Wallace Miller, który przybył natychmiast na miejsce wypadku samolotu UAL 93, nie miał nic do zrobienia. Brak było ciał, brakowało szczątków maszyny.

- WyglÄ…daÅ‚o, jakby ktoÅ› wykopaÅ‚ dziurÄ™ w ziemi i wrzuciÅ‚ do niej wywrotkÄ™ zÅ‚omu – powiedziaÅ‚ – przestaÅ‚em być koronerem po 20 minutach od przybycia na miejsce, ponieważ nie byÅ‚o tam żadnych ciaÅ‚. To tak, jakby przed upadkiem samolotu wszystkich z niego gdzieÅ› wyrzucono. (08/09/2002 Houston Chronicle).

Jego współpracownik Then Barron powiedziaÅ‚, że „to nie wyglÄ…daÅ‚o na wypadek lotniczy, bo nic tam nie przypominaÅ‚o samolotu”.

Jedynym świadkiem, który widział zdarzenie był 32-letni Lee Purbaugh, były wojskowy, zatrudniony w lokalnej firmie zaledwie od dwóch dni. Firma ta, Rollock Inc., zajmująca się nomen omen zbieraniem złomu, jest częścią spółki PBS Coals Inc., a swoje prace prowadziła dokładnie w miejscu wypadku. Miejsce to, leżące na terenie kompleksu kopalni Diamond T, jest ściśle strzeżone i leży w znacznym oddaleniu od większych dróg. Szczęśliwym zbiegiem okoliczności, samolot spadł obok jedynej lokalnej drogi prowadzącej do kopalni, dzięki której można było dojechać do miejsca katastrofy.

W miejscu, w które ponoć uderzył Boeing 757, nie było ognia ani dymu typowego dla katastrof tego typu. Sucha trawa wokoło nie zajęła się od ognia, który powinien towarzyszyć uderzeniu, nie było śladów sadzy, nic nie było zwęglone. Po prostu niewielka dziura w ziemi. Wypalony za to został kawałek lasu, ale w miejscu zupełnie innym niż przedstawiona przez władze, trajektoria lotu UAL 93. Kiedy w marcu 2009 roku, lecący z San Francisco do Bozeman, samolot Pilatus spadł na cmentarz 150 metrów przed lotniskiem, dziura w ziemi miała głębokość 6 metrów (!). Pomimo, iż Pilatus może zabrać na pokład zaledwie 9 pasażerów.

W Shanksville na pewno nie rozbił się UAL 93. Tej dziury w ziemi, którą można zobaczyć na zdjęciach, nie zostawił samolot typu Boeing 757. Co najwyżej bezzałogowy Black Hawk, któremu wrzucono do luków trochę gadżetów, jakie miały być później znalezione. Nie było ich wiele.

OczywiÅ›cie, podobnie jak z cudem uratowanym w katastrofie WTC paszportem , tu też musiaÅ‚ znaleźć siÄ™ element terroru. OcalaÅ‚a czerwona, terrorystyczna bandamka. Nie sposób byÅ‚o znaleźć ludzkich resztek i części samolotu, ale kawaÅ‚ek czerwonej szmaty zgodnie z oczekiwaniami musiaÅ‚ siÄ™ zachować. Poza nim znaleziono Å‚Ä…cznie 7 pudeÅ‚ przedmiotów należących do pasażerów UAL 93. ByÅ‚ portfel, biżuteria, torebka z zawartoÅ›ciÄ…, zdjÄ™cia i karty kredytowe. CiaÅ‚ nie odnaleziono. Zgodnie stwierdzono, że „wyparowaÅ‚y”.

Dla pewnoÅ›ci znalazÅ‚ siÄ™ i kawaÅ‚ek blachy z poszycia Boeing’a. Niezbyt imponujÄ…cych rozmiarów, ale jakiÅ› kawaÅ‚ek przypominajÄ…cy konkretny samolot, to już coÅ›. Jednak dokumentujÄ…ce ten fakt zdjÄ™cie opublikowano dopiero w 2006 roku!

Dodać trzeba, że samolot lecący nad Shanksville nie wydawał się dla okolicznych mieszkańców niczym dziwnym, ponieważ przebiega tamtędy wojskowa (!) droga lotnicza. Cudowny, kolejny zbieg okoliczności.

Jak to możliwe, skoro samolot pikował pod kątem 90 stopni, że pozostałości jednego z silników znaleziono w tym kraterze, a resztki drugiego ponoć niedaleko stawu, który leży kilkaset metrów dalej, za lasem?

Podobno ludzkie szczątki i resztki samolotu rozrzucone były na przestrzeni 15 kilometrów od miejsca wypadku. Może mógłby je przenieść huragan, czy tornado, ale tego dnia w tym rejonie było bezwietrznie.

A jeżeli szczątki ludzkie leżały tak daleko od miejsca, w które uderzył samolot, dlaczego były niemożliwe do zidentyfikowania? I dlaczego ratownicy byli ubrani w kombinezony, jakich używa się w obawie przed zakażeniem? Podobnie, jak przy pracach wokół budynku Pentagonu.

Czy caÅ‚kiem normalne jest, żeby zaÅ‚oga samolotu wojskowego C 130, która potwierdziÅ‚a wczeÅ›niej poÅ‚ożenie AAL 77, znalazÅ‚a siÄ™ i w tym miejscu? Na to pytanie odpowiedź zna tylko puÅ‚kownik Steve O’Brien, bÄ™dÄ…cy dowódcÄ… tej maszyny z Bazy Andrews. Ale jakie zadania musiaÅ‚ wykonywać tego dnia, żeby być Å›wiadkiem dwóch historycznych dramatów, w dwóch różnych, oddalonych znacznie od siebie miejscach Ameryki?

Czy kolejnym przypadkiem jest fakt zorganizowania w hrabstwie Westmoreland, w czerwcu 2001 roku, zakrojonych na szeroką skalę ćwiczeń z zakresu obrony biologicznej? Jak również pobudowanie właśnie tam, nowoczesnego Centrum Kryzysowego, które jako jedyne, odebrało rozmowy telefoniczne z samolotu UAL 93? Pierwszego dnia swojej działalności!

Czy wreszcie zbiegiem okoliczności należy tłumaczyć to, że akurat w tym rejonie, w Windber, 20 kilometrów od miejsca tragedii, funkcjonuje firma KUCHERA DEFENSE SYSTEMS? Produkuje ona najbardziej skomplikowane technicznie urządzenia wykorzystywane w systemach obronnych Ameryki. Jej odbiorcami są między innymi NAVY SURFACE WARFARE CENTER, NORTHROP GRUMMAN CORPORATION, RAYTHEON czy McDONNELL DOUGLAS.


53 - Koroner – w USA jest to urzÄ™dnik sÄ…dowy, którym może być lekarz lub prawnik. Jest on odpowiedzialny za wyjaÅ›nienie na drodze prawnej przyczyn i okolicznoÅ›ci każdej gwaÅ‚townej Å›mierci i, jeÅ›li to konieczne, za zorganizowanie sekcji zwÅ‚ok.

54 – Patrz rozdziaÅ‚ CZARNE SKRZYNKI – PUSZKI PANDORY.

55 - Szczegóły ćwiczeń opisano w rozdziale OPERACJA DWIE WIEŻE.



CiÄ…g dalszy w najbliższy czwartek – zapraszamy